وزیر ارتباطات: زیرساخت‌های شبکه‌ ملی اطلاعات تا پایان سال تکمیل شود

۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خطاب به معاونان و مدیران سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرد که در مدت زمان باقی‌مانده تا پایان دولت، فعالیت‌های نیمه‌تمام در این حوزه را تکمیل کنند و به‌اتمام برسانند.


محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، روز شنبه بازدید دوره‌ای خود را از سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه‌ی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز کرد. این بازدیدها با هدف نظارت و بررسی بیشتر اقدامات و برنامه‌های پیش ‌رو و تحقق اهداف تعیین‌شده تا پایان دولت دوازدهم در سازمان فناوری اطلاعات انجام شد.

در این بازدید، وزیر ارتباطات از معاونان و مدیران سازمان فناوری اطلاعات خواست تا به‌طور جدی بر تکمیل زیرساخت‌های شبکه‌ی ملی اطلاعات متمرکز شده و در ماه‌های آتی تا پایان دولت، مانند ماه‌های اول باانگیزه فعالیت کنند و با تلاش دوچندان خود، هدف‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده را تا پیش از پایان دولت محقق کنند.

وی به اتفاق‌های بزرگ روی‌داده در حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت‌های یازدهم و دوازدهم نیز اشاره کرد و رشد و توسعه‌ی شکل‌گرفته را مرهون تلاش‌ها و مرارت‌های بسیاری از کارشناسان، ازجمله در سازمان فناوری اطلاعات دانست.


آذری‌جهرمی بر این موضوع تأکید کرد که در مدت باقی‌مانده باید از ورود به حواشی پرهیز کرد. وی به اصل مأموریت‌ها و وظایف افراد نیز اشاره کرد و افزود که افراد باید اهتمام ویژه‌ای کنند تا پیش از پایان دولت، کارهای نیمه‌تمام باقی‌مانده را به‌اتمام برسانند. وزیر ارتباطات وظیفه‌ی سازمان فناوری اطلاعات را علاوه‌بر وظایف سازمانی خود، تکمیل زیرساخت‌های شبکه‌ی ملی اطلاعات دانست تا کارهای ارزشمند آغازشده در این حوزه آغاز تکمیل شود و به‌اتمام برسد.


پیش‌ازاین نیز، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشرفت اجرای شبکه‌ی ملی اطلاعات را ۲۵ درصد اعلام کرده و تکمیل بخش‌های مختلف شبکه، ازجمله توسعه‌ی پیام‌رسان و موتور جست‌وجو را تا شهریور ۱۴۰۰ تخمین زده بود.  البته این بدان‌معنا نیست که اجرای شبکه‌ی ملی اطلاعات تا آن زمان به‌تعویق خواهد افتاد؛ چراکه شبکه‌ب ملی اطلاعات هم‌اکنون نیز در حال خدمت‌رسانی است و خدماتی مانند دولت الکترونیک روی آن ارائه می‌شوند. درواقع، ضمانت اجرایی برنامه‌های مصوب شبکه‌ی ملی اطلاعات تا سال ۱۴۰۴ خواهد بود و شبکه‌ی ملی اطلاعات باتوجه‌به بندهای سند آن تا سال ۱۴۰۴ تکمیل می‌شود.

نظرات کاربران
  • نام کاربری

    آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی

    • نام کاربری

      آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی

نظر خود را با ما در میان بگذارید