اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۲۰ مهر)

۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

هر روز تعدادی از اپلیکیشن‌های پولی اندروید و آیفون برای مدت کوتاهی رایگان می‌شود. در این مقاله که به‌صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شود، این اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را معرفی می‌کنیم.


همان‌طور که می‌دانید اپلیکیشن‌ها به سه شکل توسط توسعه‌دهندگان منتشر می‌شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به وجد بیایید و قصد داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی‌بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داشته‌ایم. در این مواقع معمولا یا قید استفاده از آن را می‌زنیم یا به‌دنبال نسخه کرک‌شده آن می‌گردیم. البته نسخه کرک‌شده هم داستان‌های خاص خودش را دارد و حتی می‌تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد کند.


اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود، در آینده هم به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن‌هایشان را به‌رایگان عرضه می‌کنند؛ بنابراین، توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند. بعدا می‌توانید هر زمانی‌که تمایل داشتید، از آن‌ها استفاده کنید.


 

اپلیکیشن های اندروید:

اپلیکیشن Password Manager

مدیریت پسوردها امروزه مشکلاتی زیادی را برای کاربران به‌وجود آورده است. به‌خصوص که درطی چند سال اخیر هر کاربری در حوزه‌ی فناوری چندین حساب کاربری مختلف در پلتفرم‌های متنوع دارد. از‌این‌رو، کاربران یا باید حافظه‌ی قوی داشته باشند و با اتکا به حافظه‌ی خود و حفظ امنیت اطلاعاتی حساب‌ها چندین نام‌کاربری و رمزعبور را به‌خاطر بسپارند، یا باید برای چندین حساب کاربری از یک نام‌کاربری و رمزعبور استفاده کنند. درهرصورت، به‌طور قطع نمی‌توان گفت که رمزهای عبور فراموش نشوند یا اینکه بتوان از یک فرمت نوشتاری برای تمام پلتفرم‌ها استفاده کرد. بنابراین، استفاده از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های مدیریت رمزعبور اهمیت پیدا خواهند کرد.


این اپلیکیشن با ذخیره و رمزنگاری اطلاعات ورودی ازطریق AES-256 از رمزهای شما محافظت خواهد کرد. نکته‌ی مهم درباره‌ی این اپلیکیشن عدم اتصال به اینترنت است؛ بنابراین مطمئن باشید که اطلاعات واردشده در گوشی ذخیره می‌شوند و در فضای اینترنتی قرار نخواهند گرفت. 

 

بازی Spelling Gaps PRO

دیگر بازی فکری و آموزشی با تمرکز بر املای لغات انگلیسی است که می‌تواند برای کاربران فارسی‌زبان جنبه‌ی آموزشی نیز داشته باشد. این بازی میزان سختی متفاوتی دارد و کاربر می‌تواند به‌ترتیب از مراحل آسان به سخت برود. روش بازی این‌گونه است که لغتی به‌نمایش درخواهد آمد و سپس همان لغت با برخی حروف حذف‌شده دوباره ظاهر می‌شود و کاربر باید با زمان‌بندی مناسب، حروف افتاده را تکمیل کند تا امتیاز دریافت کند. 

 

اپلیکیشن Fem Menstrual Calendar

اپلیکیشنی مخصوص بانوان که کمک می‌کند دوره‌ی قاعدگی خود را محاسبه کنند و تاحدی روزهایی که احتمال بارداری زیاد یا کم است را پیش‌بینی کنند. همچنین، با اطلاعات دقیق‌تر درباره‌ی بارداری می‌توان به‌راحتی زمان تولد نوزاد را محاسبه کرد. 

 

مجموعه آیکون iLOOK

مجموعه آیکونی با بیش‌از ۵٬۰۰۰ آیکون که با الهام از آیکون‌های پلتفرم اپل طراحی شده‌اند. این مجموعه همچنان به‌روزرسانی دریافت می‌کند و برتعدادشان افزوده می‌شود. برای استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون‌های سیستم‌عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher. 

 

مجموعه آیکون Hexaring

مجموعه آیکونی با طراحی شش ضلعی که بیش‌از ۵٬۰۰۰ آیکون مختلف دراختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین ازطریق این برنامه کاربر به ۳۶ تصویر پس‌زمینه‌ی با کیفیت نیز دسترس خواهد داشت. برای استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون‌های سیستم‌عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher. 

 

مجموعه آیکون Fledermaus

اپلیکیشن Fledermaus یک برنامه برای تغییر در ظاهر گوشی هوشمند است که با ارائه‌ی انواع آیکون‌ها جلوه‌ی متنوعی به رابط‌کاربری گوشی خواهد داد. این برنامه روی لانچرهایی ازجمله Nova، Evie و... اجرا می‌شود. بعداز نصب اپلیکیشن، زمانی‌که آن را باز کنید، فهرستی از لانچرها نمایش داده می‌شود، سپس از بین آن‌ها لانچر نصب‌شده روی گوشی خود را انتخاب کنید تا آیکون‌ها روی آن اعمال شوند. درصورتی‌که در برنامه لانچر مدنظر خود را پیدا نکردید، باید آیکون‌ها را ازطریق منوی لانچر اجرا کنید. این برنامه بیش‌از پنج هزار آیکون مختلف درخود جای داده است که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید و تجربه‌ی جدیدی از کاربری را برای خود رقم بزنید. 

 

اپلیکیشن Gif Me! Camera Pro

یک برنامه‌ی ساخت ویدئوهای کوتاه و تبدیل آن‌ها به گیف است که به‌رایگان دردرسترس کاربران قرار دارد. این اپلیکیشن به کاربر امکان می‌دهد ویدئوهای کوتاه لحظه‌ای ثبت کند و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مجازی به‌اشتراک بگذارد؛ همچنین کاربران می‌توانند به ویدئوهای خود، فیلتر و استیکر اضافه کنند. سایر ویژگی‌های این برنامه شامل ویدئوهای چندبخشی، استاپ موشن، افزودن ویدئو به برنامه، افزودن عکس، افزودن گیف ازطریق اینترنت، ویرایش گیف، تنظیم سرعت انیمیشن، افزودن متن و… می‌شود.

 

اپلیکیشن Sketch Me! Pro

برنامه‌ای برای تبدیل عکس به نقاشی است. این اپلیکیشن، افکت‌های متفاوتی ارائه می‌کند و به شما امکان می‌دهد عکس‌های خود را تبدیل به نقاشی یا استیکر کنید و آن‌ها را با دوستان خود به‌اشتراک بگذارید. برنامه‌ی Sketch Me! Pro سایر ویژگی‌ها نظیر تبدیل عکس به سیاه‌قلم، پاستل، نقاشی رنگی، نقاشی کارتونی و… را در خود جای داده است. همچنین، کاربر می‌تواند تنظیمات حرفه‌ای ازجمله کنتراست، روشنایی و اشباع‌سازی را روی عکس‌های مختلف اعمال کند. 

 

اپلیکیشن BlackCam Pro – B&W Camera

برنامه‌ای برای عکاسی سیاه‌و‌سفید در اندروید که به‌رایگان دردسترس قرار گرفته است. رابط‌ کاربری بسیار ساده‌ای دارد و محدوده‌ی وسیعی از انواع فیلترهای سیاه‌وسفید را برای کاربر فراهم می‌کند. یکی از نقاط قوت این برنامه، نمایش زنده‌ی فیلترها روی دوربین است که به کاربر امکان می‌دهد پیش‌از ثبت عکس، فیلترهای مختلف را ارزیابی و باتوجه‌به معیارهای خود بهترین گزینه را انتخاب کند. علاوه‌بر فیلترها، دیگر بخش‌های ویرایش عکس مثل کنتراست، روشنایی و نوردهی نیز به‌صورت لحظه‌ای قابل تغییر هستند. 

 

اپلیکیشن Resize Me! Pro

اپلیکیشنی که ابزار حرفه‌ای برای تغییر اندازه‌ی عکس دراختیار کاربر قرار می‌دهد. این اپلیکیشن امکان تغییر و ارسال عکس‌ها را برای کاربر فراهم می‌کند تا با یک اشاره به اندازه‌ی مدنظر تبدیل شوند و آماده‌ی ارسال ازطریق ایمیل یا سایر شبکه‌های اجتماعی باشند. این برنامه با وجود اینکه تغییراتی در عکس ایجاد می‌کند؛ اما داده‌های EXIF و GPS کاملا دست‌نخورده باقی خواهند ماند. علاوه‌براین، امکان چرخش و برش عکس نیز به‌همراه تغییر فرمت عکس از سایر قابلیت‌های ارائه‌شده در این برنامه هستند. کاربران همچنین با استفاده از این برنامه خواهند توانست واترمارک اختصاصی روی عکس‌های خود بگذارند. 

 

اپلیکیشن 3D Steampunk Travel Pro LWP

یک برنامه برای تنظیم تصویر پس‌زمینه‌ی زنده با انیمیشن جذاب سه‌بعدی که تجربه‌ی جدیدی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این تصویر دارای اتمسفر فانتزی و فضایی از کشتی‌های هوایی است. این تصویر پس‌زمینه همچنین، قابلیت شخصی‌سازی دارد و به‌خوبی بهینه شده است تا در مصرف باتری مدیریت شده عمل کند. 

 

مجموعه آیکون Raya Black
مجموعه‌ای فوق‌العاده که متشکل است از ۶٬۲۰۰ آیکون مختلف و ۲۸ ویجت متنوع ساعت که با تم رنگ مشکی طراحی شدند. برای استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون‌های سیستم‌عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher. 

 

اپلیکیشن Signils™ Manage Bluetooth | Detect Card Skimmers

اپلیکیشنی که به‌وسیله‌ی آن می‌توان دستگاه‌های اسکیمر کارت‌های اعتباری (دستگا‌هایی که اطلاعات کارت اعتباری را ذخیره می‌کنند) را شناسایی کرد. همچنین، به‌وسیله‌ی این اپلیکیشن می‌توان دستگاه‌هایی که ازطریق بلوتوث به گوشی متصل شدند را مدیریت کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های این اپلیکیشن کنترل سرویس‌های استریم موسیقی نظیر Amazon Music، Google Play، Deezer و... است. بدین ترتیب که کاربر آهنگ را از سرویس استریم پخش می‌کند و می‌تواند به‌وسیله‌ی این اپلیکیشن آن را کنترل کند. 

 

بازی Magnet Balls: Match-Three Physics Puzzle

یک بازی فکری سرگرم‌کننده است که کاربر باید توسط توپی که دراختیار دارد، توپ‌های هم‌رنگ را هدف قرار دهد تا آن‌ها را منفجر کند. قانون بازی این است که توپ شلیک‌شده باید با حداقل دو توپ هم‌رنگ خود برخورد کند تا تخریب صورت بگیرد. برای کسب امتیاز بیشتر باید سعی کنید با یک هدف، توپ‌های بیشتری را هدف قرار دهید. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به جایزه‌های روزانه، استفاده از شتاب‌دهنده، سه حالت بازی مختلف، توپ‌های خاص با قابلیات‌های ویژه و… اشاره کرد. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن پولی رایگان شده اندروید را از لینک زیر دانلود و نصب کنید. 

 

اپلیکیشن BabyBook Journal - Baby Tracker & Newborn Diary

یک ابزار کارآمد برای زوج‌های جوانی که به‌تازگی خانوده تشکیل داده‌اند و نوزادشان به‌دنیا آمده است. این اپلیکیشن ابزارهای زیادی را دراختیار والدین قرار می‌دهد تا بتوانند با برنامه‌ی مرتب و مشخصی فعالیت‌های نوزاد خود را مدیریت و تمام حالت‌ها و کارهای نوزادشان را ثبت کنند تا یک گزارش کامل برای ارائه به پزشک فراهم و همچنین، خاطرات مربوط به فزرندشان را با تاریخ دقیق نگه‌داری کنند. درواقع، مهم‌ترین هدف این اپلیکیشن، کمک‌رسانی به شکل‌گیری و بهبود عادت‌های رسیدگی والدین به نوزاد است تا درنهایت منجر شود استرس و نگرانی‌های احتمالی را کنترل کنند و از انتقال آن به نوزاد جلوگیری شود. ویژگی‌های این اپلیکیشن شامل تقویم رویداد برای ثبت علائم پزشکی و سایر پیشامدهای روزانه می‌شود. 

 

بازی Sudoku Challange

بازی فکری سودوکو طرفداران خاص خود را دارد که از حل معما خسته نمی‌شوند. این بازی جداولی دارد که اعداد ۱ تا ۹ در هر خانه‌ی آن قرار می‌گیرند و اعداد در هر سطر و ستون نباید تکراری باشند؛ همچنین در جداول کوچک‌تر ۳×۳ نیز اعداد باید یک‌بار استفاده شوند و همین‌امر باعث می‌شود این بازی فکری ذهن را تقویت کند. در این اپلیکیشن بیش‌از ۵٬۰۰۰ پازل سودوکو وجود دارد که کاربر باید آن‌ها را حل کند. نکته‌ی جالب درباره‌ی این اپلیکیشن سادگی آن است. به‌حدی‌که حجم کل بازی ۲٫۲ مگابایت است. 

 

بازی Survival Derby 3D - Car Racing & Running Game

بازی اتومبیل‌رانی جذاب با سبک تعقیب‌وگریز است که در آن باید از پلیس فرار کنید و خود را نجات دهید. کنترل بازی فقط ازطریق هدایت خودرو به چپ ‌و راست انجام می‌شود. درطول مسیر باید مراقب باشید با موانع برخورد نکنید و با جمع‌آوری قلب‌ها و پول بیشتر در مسابقه دوام بیاورید و اتومبیل‌های جدیدتر خریداری کنید. 

 

مجموعه آیکون UX S9

طراحی این مجموعه آیکون براساس رابط کاربری رسمی سامسونگ UX موجود در گوشی‌های گلکسی S8 و S9 و Note 9، انجام شده است تا بتوان روی سایر گوشی‌ها نیز تجربه‌ای شبیه به رابط کاربری UX را به‌وجود آورد. در این مجموعه آیکون بالغ‌بر ۲٬۷۰۰ آیکون متنوع وجود دارد که همواره ازطریق به‌روزرسانی به تعدادشان اضافه می‌شود. همچنین، پشتیبانی از Dynamic Calender و درخواست آیکون اختصاصی، جست‌وجو و پیش‌نمایش آیکون‌ها، شخصی‌سازی آیکون‌ها و… را می‌توان از سایر ویژگی‌های اپلیکیشن قلمداد کرد. 

 

مجموعه آیکون Flat Dark

یک مجموعه آیکون متشکل از ۱٬۲۵۰ آیکون مسطح با وضوح تصویر ۱۹۲×۱۹۲ است. آیکون‌های این مجموعه با الهام از دکمه‌های دایره‌ای شکل طراحی شدند. برای استفاده از این آیکون‌ها باید تغییراتی در تنظیمات لانچر اعمال کنید. ابتدا دربخش صفحه‌ی هوم Portrait Grid را روی ۴×۵ قرار دهید، سپس دربخش Drawer این مقدار را روی ۴×۶ با شفافیت پس‌زمینه بین ۰ تا ۴۰ درصد تنظیم کنید. تعداد آیکون‌های داک را روی ۵ بگذارید و در تنظیمات پیشرفته اندازه‌ی آیکون را روی ۱۳۰ درصد ذخیره کنید و فونت آیکون را روی گزینه‌ی System بگذارید. برای استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون‌های سیستم‌عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher. 

 

اپلیکیشن Fraction Calculator Fractal MK-12P

این اپلیکیشن، ماشین حساب محاسبه‌ی اعداد کسری است. اعداد کسری درهرحالتی که باشند با کمک این برنامه به‌راحتی محاسبه خواهند شد و کاربر می‌تواند انواع و اقسام عملیات ریاضی را روی آن‌ها انجام دهد. در این ماشین حساب از جمع‌و‌تفریق گرفته تا ضرب‌و‌تقسیم و توان، تبدیل عدد کسری به اعشاری و بالعکس و... فراهم شده است. 

 

اپلیکیشن Home Workout PRO: Full Body Workouts at Home

در سال جاری میلادی و آغاز همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ تمام ابعاد زندگی افراد جامعه تحت‌الشعاع قرار گرفته است و همچنان اثرات آن در کاهش فعالیت‌های فیزیکی افراد دیده می‌شود. یکی از مشکلات بزرگ در این بین، کاهش ساعت فعالیت باشگاه‌های ورزشی است. از‌این‌رو، انجام فعالیت ورزشی در خانه اهمیت بیشتری پیدا کرده است. اپلیکیشن پیش‌رو با آموزش تصویری انواع حرکات می‌تواند همراه خوبی برای افرادی باشد که قصد دارند در محیط منزل و با امکانات کم ورزش کنند. در این برنامه، بیش‌از ۱۰۰ حرکت ورزشی بدون نیاز به تجهیزات آموزش داده می‌شود. برنامه‌ی چالشی ۳۰ روزه نیز بخش دیگری از برنامه‌های خاص ورزشی موجود در این اپلیکیشن است. 

 

بازی Puzzles for Children and Adults

اپلیکیشن Puzzles for Children and Adults یک بازی فکری و معمایی از ترکیب اوریگامی، رنگ‌آمیزی و پازل‌ها است که به‌خوبی می‌تواند نقش آموزشی را برای کودکان ایفا یا بزرگسالان را سرگرم کند. این بازی ۱۰ دسته‌بندی مختلف دارد و در هر دسته‌بندی الگوهای متفاوت و به‌هم‌ریخته‌ای قرار گرفته‌اند. کاربر باید با تغییر زاویه‌ی نمایش الگوهای برش داده شده، تصاویر معنادار را کشف کند تا آن‌ها بلافاصله تبدیل به نقاشی شوند. این بازی می‌تواند به کودکان کمک کند قدرت تخیل و تصور خود را تقویت کنند؛ همچنین روی هوش و توانایی حرکتی آن‌ها نیز تأثیر خواهد داشت. 

 

بازی Age of Civilization Americans

بازی فکری و استراتژی که در آن باید پیشرفت کنید و قدرت کسب کنید تا بر جهان فرمانروایی کنید. در این بازی باید تمام دستورهای خود را قبل‌از هر مرحله ابلاغ کنید تا با شروع مرحله، دستورها اجرا می‌شوند. درطول بازی، ابلاغ دستورهای جدید محدود است و نمی‌توان استراتژی را به‌طور کلی تغییر داد. این بازی سناریوهای مختلفی ارائه می‌کند که شامل دنیای مدرن، دنیای سال ۱۵۱۴ میلادی، وقایع ۱۷۰۰ میلادی یا سال ۱۷۸۰ میلادی در آمریکا، جنگ داخلی آمریکا در سال ۱۸۶۲ میلادی، اروپا و سایر سناریوهایی است که کاربر می‌سازد. 

 

اپلیکیشن های ایفون:

اپلیکیشن Sleep Sounds

اپلیکیشنی که مجموعه‌ی وسیعی از انواع صداهای آرامش‌بخش را درخود گنجانده است و کاربر می‌تواند با کمک این برنامه علاوه‌بر خوابیدن برای مدیتیشن نیز به نوای آرامش‌بخش گوش دهد. مجموعه صداها در این برنامه طبقه‌بندی شدند. ازجمله‌صداهای سفید، صداهای صورتی، آهنگ‌های آرامش‌بخش در جعبه‌های موسیقی، صداهای طبیعت نظیر جنگل، امواج و رودخانه و بسیاری دیگری از فرکانس‌های ملایم در این برنامه گردآوری شده است. 

 

بازی Trigono - Geometric Brain Boiling Adventure

بازی Trigono یک بازی جذاب و سرگرم‌کننده است که کاربر در آن با اشکال مختلف هندسی سروکار دارد و تنها کاری که باید بکند این است؛ از هر جسم یا خط قرمزی که می‌بیند دور شود. درواقع، اسم این بازی به مثلثی اشاره دارد که کاربر آن را تحت کنترل دارد. روش بازی بسیار ساده است و در اولین اجرای بازی به کاربر آموزش داده خواهد شد. این بازی یک بازی فکری با طراحی مینیمال است که برای هرسلیقه‌ای می‌تواند سرگرم‌کننده باشد. 

 

بازی Alien Shooter - Survive

بازی اکشن مبارزه با موجودات بیگانه است که کاربر در آن باید با ازبین‌بردن فضایی‌ها و موجودات عجیب خود را نجات دهد. گرافیک بازی آنچنان که باید باشد، به‌نظر نمی‌رسد و همین امر ممکن است برای برخی کاربران اندکی جذابیت بازی را کاهش دهد. البته، سبک گرافیکی بازی قطعا طرفداران خاص خود را خواهد داشت. ازسویی دیگر، حجم کم آن مزیت درخورتوجهی به‌شمار می‌رود که می‌تواند گرافیک را توجیه کند.

 

اپلیکیشن Remote, Keyboard & Mouse Pro

اپلیکیشنی که می‌توانید ازطریق آن گوشی آیفون، تبلت آیپد یا اپل واچ را تبدیل به کیبورد یا موس بی‌سیم کنید و کامپیوتر ویندوز یا مک خود را از راه دور کنترل کنید. این اپلیکیشن برای دسترسی آسان، ویجت نیز ارائه می‌کند و کاربر قادر است با کمک آن اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های محبوب را کنترل کند. دسترسی داشتن به کیبورد و موس از راه دور یا نزدیک فرقی نمی‌کند، درهرصورت کاربر تسلط کامل بر سیستم خود دارد. بنابراین، با این اپلیکیشن می‌توانید فایل باز کنید، صدا را کم یا زیاد کنید، برنامه اجرا کنید و بسیاری عملیات دیگر که همگی قابل انجام هستند؛ البته برخی قابلیت‌ها در سیستم‌های مک دردسترس قرار می‌گیرند، نظیر کنترل Airplay که قابلیتی اختصاصی در اکوسیستم اپل است و کنترل میزان صدای میکروفون.


امکانات پیشرفته‌ی این اپلیکیشن شامل برنامه‌ریزی زمانی سیستم، میان‌برهای Siri برای سیستم، شخصی‌سازی کلیدها برای فعالیت‌های مدنظر، حفظ تاریخچه‌ی دستگاه‌های متصل‌شده و... می‌شود. برای نصب این برنامه و بهره‌مندی از قابلیت‌های فوق‌العاده‌ی آن باید iOS 11 به بالا داشته باشید و سیستم‌ها نیز با macOS 10.10 به بالا و ویندوز ۷ به بالا راه‌اندازی شوند. 

 

بازی Chuggington – We are the Chuggineers

بازی محبوب و سرگرم‌کننده‌ای که باید در آن قطارها را در مسیرهای مختلف کنترل و از موانع عبور کنید؛ البته مراقب باشید که امتیازهایی را که در مسیر قرار دارند، ازدست ندهید. این بازی به‌صورت داستانی پیش‌می‌رود و می‌تواند برای کودکان، بسیار سرگرم‌کننده و درعین حال تعاملی باشد. درواقع، در این بازی به چهار حالت مختلف بازی با گرافیک جذاب سه‌بعدی دسترسی خواهید داشت. این بازی ۷ فایل ویدئویی نیز درون خود دارد که بخش‌هایی از انیمیشن تلویزیونی بازی را نمایش می‌دهد. برای نصب این بازی، تمام گوشی‌های آیفونی که درحال حاضر وجود دارند مشکلی نخواهند داشت؛ زیرا iOS 8 برای اجرای بازی کفایت می‌کند؛ بنابراین تمام کاربران قادر به نصب آن هستند. ناگفته نماند این بازی همچنان بخش‌هایی را با پرداخت درون‌برنامه‌ای دردسترس کاربر قرار می‌دهد. 

 

بازی Tile Rider

بازی تک‌نفره که در آن یک اتومبیل کوچک مجهز به اسلحه و گجت آهنربایی را کنترل می‌کنید. این بازی فکری در هر مرحله چندین پازل به‌نمایش درمی‌آورد که باید آن‌ها را حل کنید. این بازی شامل ۳۵ مرحله‌ی داستانی است و با بهره‌مندی از هوش مصنوعی جذابیت خاصی را القا می‌کند. 

 

اپلیکیشن Photo Power Tools

 یک برنامه‌ی کامل ویرایش عکس با فیلترهای جدید و جذاب که به‌گفته‌ی توسعه‌دهنده عکس‌های ویرایش‌شده توسط این برنامه بسیار متفاوت‌تر از سایر برنامه‌های ویرایش عکسی است که تاکنون استفاده کرده‌اید. ازجمله ویژگی‌های شاخص این اپلیکیشن می‌توان به بهینه‌ساز دینامیک اشاره کرد که جزئیات بسیار عمیقی از عکس را به‌نمایش درخواهد آورد یا مجموعه فیلترهای بهبود رنگ‌ها که تجربه‌ی جدیدی از ویرایش عکس را برای شما به‌همراه خواهد داشت. 

 

بازی Night Rider 3D

یک بازی اتومبیل‌رانی در محیطی با سبک سایبرپانک است. گرافیک بازی با رنگ‌های نئونی و موسیقی دهه ۸۰ میلادی اتمسفر جالبی را ایجاد می‌کند؛ بنابراین برای لذت بیشتر از این بازی بهتر است آن را با هدفون اجرا کنید تا از صدای موسیقی‌های درون بازی لذت ببرید. این بازی در دو حالت مرحله‌ای و امتیازی به‌صورت نامحدود دراختیار کاربر قرار می‌گیرد. البته ناگفته نماند همچنان بخشی از امکانات بازی ازطریق پرداخت درون‌برنامه‌ای دردسترس قرار خواهند گرفت.

 

اپلیکیشن Pocket Yoga Teacher

ورزش یوگا یکی از بهترین فعالیت‌هایی است که می‌توان در هر محیطی آن را انجام داد. زندگی روزمره‌ی همه‌ی افراد جامعه سرعت زیادی به‌خود گرفته است و از‌این‌رو عده‌ی زیادی به ورزش‌ها و فعالیت‌های آرامش‌بخش روی آورده‌اند تا بتوانند آرامش خود را در این سرعت بالا حفظ کنند. یوگا و درکنار آن مدیتیشن دو مورد از راه‌های خروج از فشار روزافزون است. این اپلیکیشن ۳۵۰ حرکت یوگا را آموزش می‌دهد و می‌توانید با نصب آن روی گوشی خود در هرکجا که هستید تمرینات خود را براساس آموزش دقیق انجام دهید. تمرینات در این برنامه طبقه‌بندی شده‌اند و باتوجه‌به ساعات طول روز می‌توانید تمرین مناسب را انجام دهید. برای مثال، فلسفه‌ی یوگا بدین صورت است که تمرینات خاصی برای صبح، ظهر و غروب ارائه می‌کند؛ بنابراین شما با کمک این اپلیکیشن می‌توانید طبق برنامه پیش بروید.

 

اپلیکیشن Convert Grams, oz, cups, spoons

اپلیکیشنی برای تبدیل اندازه‌های مختلف است که البته، فقط محدود به مقادیر آشپزی شده است. با استفاده از این اپلیکیشن کاربر می‌‌تواند مقادیر فنجان، قاشق غذاخوری و... را به گرم یا بالعکس تبدیل کند.

 

اپلیکیشن Watch Notes by FlickType

اپلیکیشنی کاربردی برای مدیریت و نوشتن نوت‌ها ازطریق اپل واچ است. برای بهره‌مندی از این اپلیکیشن باید گزینه‌ی Sync نوت‌ها در iCloud را فعال کنید تا نوت‌های موجود در گوشی آیفون، روی ساعت هوشمند نیز دردسترس قرار بگیرند. علاوه‌بر ایجاد یادداشت جدید یا ویرایش متن یادداشت‌های از قبل نوشته شده، با فشردن طولانی دکمه‌ی + روی ساعت هوشمند، امکان انتخاب رنگ برای نوت‌ها نیز نشان داده خواهد شد تا ازبین رنگ‌ها انتخاب کنید و براساس اولویت کارهای روزانه‌ی خود را طبقه بندی کنید.

 

اپلیکیشن AR Measure

اپلیکیشن AR Measure همان‌طورکه از عنوانش می‌توان حدس زد یک برنامه برای اندازه‌گیری با استفاده از گوشی و قابلیت واقعیت افزوده است. فقط باید با دوربین گوشی یک فاصله بین نقطه‌ی A و نقطه‌ی B مشخص کنید تا این اپلیکیشن، فاصله‌ی آن را برای شما اندازه‌گیری کند. می‌توانید اندازه‌گیری‌های انجام شده را ذخیره کنید تا بعدا نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشید. حتی می‌توان با کمک این اپلیکیشن پولی رایگان شده iOS، از چند آیتم در یک عکس اندازه‌گیری و هرکدام را جداگانه ذخیره کرد.

اپلیکیشن Sticky Notes Widget

یک اپلیکیشن کاربردی برای نوشتن یادداشت‌های روزانه و فهرست کارهای ضروری است که دسترسی به ویجت درزمان قفل‌بودن گوشی آیفون را نیز فراهم می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان فهرست کارهای روزمره‌ی خود را روی صفحه‌ی اصلی قرار دهید و درزمان قفل‌بودن گوشی نیز به آن دسترسی داشته باشید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه امکان ویرایش یادداشت‌ها در زمان قفل‌بودن صفحه‌نمایش است. انتخاب رنگ، نوع فونت و استایل نوشته‌ها نیز از دیگر قابلیت‌های این برنامه به‌شمار می‌رود.

 

بازی Gradient Game

یک بازی آرامش‌بخش است که در آن کاربر باید با استفاده از سه رنگ اصلی و ترکیب مقادیر کافی از آن‌ها با یکدیگر، گرادینت رنگ به‌نمایش درآمده در کادر بالای نمایشگر را بازسازی کند. کاربر می‌تواند در دوحالت ترکیب RGB یا HSB این بازی را اجرا کند. محدودیت زمانی در این بازی وجود ندارد تا ماهیت آرامش‌بخش بودن آن حفظ شود و کاربر با خاطری آسوده و براساس نیاز خود بازی را انجام دهد. علاوه‌براین، این بازی می‌تواند بسیار مناسب طراحان و نقاش‌های باشد تا به‌وسیله‌ی آن در ترکیب رنگ خبره شوند.

 

اپلیکیشن Superb IQ - Brain Test

اپلیکیشنی برای اندازه‌گیری ضریب هوشی است که ازطریق آزمون‌های علمی و اصولی IQ کاربر را اندازه‌گیری می‌کند. آزمون درون این برنامه توسط کارشناسان طراحی شده است و ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زمان لازم دارد. بعد از اتمام آزمون رتبه‌ی جهانی کاربر در مقیاس جهانی به‌نمایش درخواهد آمد.

 

اپلیکیشن ACDSee Pro

اپلیکیشنی همه‌فن‌حریف برای ثبت و ویرایش عکس است. ازطریق این برنامه کاربر می‌تواند به تنظیمات حرفه‌ای دسترسی داشته باشد و عکس‌های حرفه‌ای براساس سلیقه‌ی خود و بدون دخالت هوش مصنوعی ثبت کند. برای مثال، کاربر به تنظیمات نوردهی، فوکوس، نور سفید و... دسترسی دارد. در بخش ویرایش عکس نیز این اپلیکیشن امکانات زیادی را دراختیار کاربر قرار می‌دهد تا باتوجه‌به حس‌وحال عکس، تأکید بر جزئیات آن دستخوش تغییرات قرار بگیرد.

 

بازی Patrol Road Battle

بازی هیجانی و فکری که در آن کاربر باید با کنترل اتومبیل گشت‌زنی، خلافکارهایی را که در خیابان‌های شهر تردد دارند نابود کند. اتومبیل گشت‌زنی دارای سلاح، نیتروژن و سایر قدرت‌ها است تا درمقابل خلافکارها پیروز شود. در این بازی ماشین‌های گشت‌زنی مختلفی وجود دارد که هرکدام سلاح‌های خاصی دارند و کاربر می‌تواند با کسب امتیاز از آن‌ها بهره‌مند شود.

 

اپلیکیشن Sufi: Dhikr & Tasbeeh Counter

یک اپلیکیشن برای شمارش ذکر و تسبیح است. کاربر می‌توان با زدن ضربه به نمایشگر، کشیدن انگشت روی صفحه و تکان‌دادن گوشی به اپلیکیشن فرمان دهد تا شمارش ذکر انجام شود. این برنامه قابلیت تعریف انواع ذکر را دارد و کاربر می‌تواند هر ذکری را که تمایل دارد در فهرست ذکرها وارد کند و تاریخچه‌ی کاملی از تسبیحات خود داشته باشد. این برنامه به‌صورت خودکار شمارش را ذخیره می‌کند و درهر زمانی‌که اپلیکیشن دوباره باز شود، از جایی که آخرین بار بوده است، شمارش را ادامه خواهد داد. برای نصب این برنامه باید iOS 11 به بالا داشته باشید.

 

اپلیکیشن Live Recorder - Screen Recorder

امکان تصویربرداری در گوشی‌های آیفون با به‌روزرسانی iOS 11 به بالا فراهم شد؛ بنابراین آیفون‌هایی که دارای نسخه‌ی های ۱۱ به پایین هستند به‌صورت پیش‌فرض این قابلیت را ندارد. اپلیکیشن Live Recorder به آن دسته از کاربران با سیستم‌عامل آی‌او‌اس ۱۰ نیز امکان ضبط ویدئو از نمایشگر را می‌دهد.

 

اپلیکیشن Your Pregnancy - Day by Day

برنامه‌ای که به‌واسطه‌ی آن کاربر می‌تواند اطلاعات کاملی به‌صورت تصویری یا متنی از وضعیت بارداری داشته باشد. این برنامه به‌صورت جزئی وضعیت روزانه‌ی بارداری را توصیف می‌کند. در این اپلیکیشن علاوه‌بر متن، تصویر و ویدئو نیز فراهم شده است. البته ناگفته نماند متن‌های داخل اپلیکیشن به زبان انگلیسی هستند و امکان انتخاب زبان‌های دیگر در این اپلیکیشن فراهم نشده است.

 

اپلیکیشن Background Eraser

اپلیکیشنی کاربردی و آسان برای حذف پس‌زمینه‌ی عکس‌ها است که به کاربر اجازه می‌دهد با یک اشاره پس‌زمینه‌ی تصاویر را حذف کند. این برنامه با کمک هوش مصنوعی، اجزای موجود در عکس را تفکیک و بادقت زیادی امکان حذف هر بخش را فراهم می‌کند.

 

اپلیکیشن GPS Navigation & Maps

یک اپلیکیشن مسیریابی که می‌تواند جایگزین مناسبی برای سایر اپلیکیشن‌های مسیریابی باشد. در این برنامه با دانلود نقشه‌ها قادر خواهید بود بدون اتصال به اینترنت، مسیریابی را به‌صورت آفلاین انجام دهید و موقعیت مکانی خود را در نقشه پیدا کنید. دستیار صوتی اپلیکیشن به شما کمک می‌کند در زمان رانندگی نیز بتوانید از هدایت اپلیکیشن بهره‌مند شوید. این اپلیکیشن، نقشه‌های جذاب سه‌بعدی دارد و رابط کاربری آن با ظرافت خاصی طراحی شده است. همچنین، نقشه‌های این برنامه، دوربین‌های کنترل سرعت را نیز نشان می‌دهند.

نظرات کاربران
  • نام کاربری

    آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی

    • نام کاربری

      آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی

نظر خود را با ما در میان بگذارید