نسخه متنی مکالمات کاربران با مرکز تماس دیوار هک شد

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

چند ساعت از مکالمات کاربران با مرکز تماس دیوار که ازطریق نرم‌افزار به‌صورت مکتوب ثبت شده بود، با حمله‌ی هکرها روبه‌رو شد.


دیوار امروز خبر داد که نسخه‌ی متنیِ چند ساعت از مکالمات کاربران با مرکز تماس این شرکت هک شده است. این مکالمات با کمک نسخه‌ی آزمایشی یکی از نرم‌افزارها مکتوب شده بود. دیوار در اطلاعیه‌ای در حساب توییتری‌اش منتشر و در آن، اعلام کرده است که پس از هک‌شدن این مکالمات، تیم‌های فنی و امنیت دیوار به‌سرعت وارد عمل شدند و با انجام اقدامات لازم، مشکل را برطرف کردند.

دیوار گزارش می‌دهد که متن چند ساعت از مکالمات با مرکز تماس شرکت به‌صورت منقطع و بدون معنا بوده است؛ چراکه سرویس آزمایشی نرم‌افزار صدا را به متن تبدیل کرده و متن مکالمات هم دوطرفه و مفهوم نبوده‌اند؛ بنابراین، امکان سوءاستفاده از آن‌ها نبوده است. سرویس تبدیل صدا به متن به‌منظور بررسی‌های دقیق‌تر مشکلات کاربران و کنترل کیفیت تماس‌ها به دیوار به کار گرفته شده تا خدمات بهتری به کاربران ارائه شود.

این مکالمات هرچند به‌میزان کم، روی نرم‌افزار آزمایشی تبدیل صدا به متن بارگذاری شده بود و شماره‌تماس کاربران در آن ثبت نشده است. به‌گزارش دیوار، متن مکتوب تماس‌ها ناشناس است و نگرانی بابت لورفتن اطلاعات شخصی کاربران وجود ندارد.

دیوار با قبول مسئولیت هک‌شدن نسخه‌ی متنی مکالمات با مرکز تماس خود، از این اتفاق عذرخواهی و اعلام کرده که حفظ اطلاعات شخصی کاربران از اولویت‌های شرکت است. دیوار گفته است به‌منظور جلوگیری از رخدادهای این‌چنینی، به‌کارگرفتن دستورالعمل‌های جدید و دقیق‌تر را برای حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران در نظر می‌گیرد.

نظرات کاربران
  • نام کاربری

    آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی

    • نام کاربری

      آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی

نظر خود را با ما در میان بگذارید