استفاده از شاد برای مشترکان همراه اول رایگان شد

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶

همراه اول در آستانه‌ی آغاز سال تحصیلی جدید، از امکانات ویژه‌ای شامل پهنای باند رایگان برای دسترسی به سامانه‌ی شاد، ارائه‌ی بسته‌های اینترنت آموزشی با تخفیف ویژه و عرضه‌ی سیم‌کارت انارستان رونمایی کرد.


هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در بحران شیوع کرونا، همراه‌ اول نیز مانند ایرانسل برای حمایت از دانش‌آموزان و معلمان، امکاناتی ویژه رونمایی کرد.

به‌گزارش همراه اول، سرویس اینترنت دانش‌آموزی برای ایجاد فضای امن اینترنت دانش‌آموزان فعال شده است. والدین می‌توانند به‌منظور استفاده‌ی دانش‌آموزان از فضای اینترنتی سالم، این قابلیت را ازطریق کد دستوری (ستاره مربع) فعال کنند. با فعال‌سازی این سرویس، فقط امکان دسترسی به محتوای آموزشی در‌نظر گرفته‌شده وجود خواهد داشت. همچنین، والدین در هر زمان می‌توانند محدودیت دسترسی را برطرف کنند و و مطابق روال قبل به تمام محتوای اینترنتی موردنیاز خود دسترسی داشته باشند.

همراه اول از ارائه‌ی بسته‌های دیتای آموزشی برای آن دسته از دانش‌آموزان و معلمان نیز خبر داد که از بسترهای دیگر آموزشی استفاده می‌کنند. به‌گفته‌ی همراه اول، این بسته‌ها در روزهای آتی برای استفاده از محتوای آموزشی موردنیاز دانش‎آموزان و معلمان با کد دستوری فعال خواهند شد و شامل حال تمامی مشترکان همراه‌اولی می‌شود.


درادامه‌ی ارائه‌ی سرویس‌های مختص ایام سال تحصیلی، همراه اول خبر داد که سیم‌کارت انارستان را عرضه می‌کند که سیم‌کارتی اعتباری برای کودکان ۶ تا ١٨ ساله است. با استفاده از سیم‌کارت انارستان، والدین می‌توانند از فضای اینترنتی سالم و متناسب با نیازمندی‌های دانش‌آموزان ازجمله سامانه‌ی شاد استفاده کنند و از امکانات ویژه‌ی آن بهره‌مند شوند.

نظرات کاربران
  • نام کاربری

    آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی

    • نام کاربری

      آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی

نظر خود را با ما در میان بگذارید