اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۲۲ شهریور)

۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

هر روز تعدادی از اپلیکیشن‌های پولی اندروید و آیفون برای مدت کوتاهی رایگان می‌شود. در این مقاله که به‌صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شود، این اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را معرفی می‌کنیم.


همان‌طور که می‌دانید اپلیکیشن‌ها به سه شکل توسط توسعه‌دهندگان منتشر می‌شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به وجد بیایید و قصد داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی‌بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داشته‌ایم. در این مواقع معمولا یا قید استفاده از آن را می‌زنیم یا به‌دنبال نسخه کرک‌شده آن می‌گردیم. البته نسخه کرک‌شده هم داستان‌های خاص خودش را دارد و حتی می‌تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد کند.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود، در آینده هم به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن‌هایشان را به‌رایگان عرضه می‌کنند؛ بنابراین، توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند. بعدا می‌توانید هر زمانی‌که تمایل داشتید، از آن‌ها استفاده کنید.

 

اپلیکیشن 90X Duplicate File Remover Pro

یک اپلیکیشن برای حذف فایل‌های تکراری در گوشی هوشمند است که به‌واسطه‌ی بهره‌گیری از هوش مصنوعی فایل‌ها را به‌دقت مورد بررسی قرار می‌دهد و موارد تکراری را از گوشی حذف می‌کند. گاهی اوقات کاربران بدون اینکه متوجه شوند ممکن است از یک فایل برای مثال یک تصویر، چندین نسخه‌ی کاملا مشابه ذخیره کنند، به‌خصوص که با دیجیتالی شدن عکاسی و زیاد بودن حافظه‌ی گوشی‌ها، افراد می‌توانند از یک سوژه چندین عکس ثبت کنند تا ازبین آن‌ها بهترین را انتخاب کنند. انتخاب بهترین عکس از بین چند عکس مشابه، از انتخاب سوژه‌ی عکاسی سخت‌تر است؛ بنابراین اکثر کاربران چندین عکس کاملا مشابه را نیز ممکن است ذخیره کنند. این اپلیکیشن با بررسی دقیق توسط هوش مصنوعی عکس‌های یکسان و به‌طورکلی فایل‌هایی که فاکتورهای یکسانی دارند را شناسایی و حذف خواهد کرد.

 

اپلیکیشن Pro MP3 Player - Qamp

یک اپلیکیشن پخش موسیقی حرفه‌ای برای گوشی‌های اندروید است که قابلیت‌های زیادی را برای کاربر فراهم می‌کند. این اپلیکیشن امکان اکولایزر ۱۰ باندی برای اعمال تغییرات در خروجی صدا را به کاربر ارائه می‌دهد و کاربر می‌تواند با استفاده از پروفایل‌های از پیش تنظیم‌شده یا تنظیم به‌صورت دستی، خروجی موسیقی یا به‌طور کلی صدای گوشی هوشمند خود را بهبود ببخشد. این برنامه قابلیت پخش انواع فرمت‌های صوتی ازجمله wma، flac، mpc و... را دارد. دیگر ویژگی مهم این برنامه را می‌توان تایمر خواب آن دانست که به‌واسطه‌ی آن کاربر قادر است مشخص کند که در چه زمانی پخش موسیقی به‌صورت خودکار متوقف شود.

 

اپلیکیشن Indian Game Booster Pro

اپلیکیشن‌های بهینه‌ساز گوشی برای اجرای بازی معقوله‌ی جدیدی به‌حساب نمی‌آیند. با فعالیت پس‌زمینه‌ی انواع اپلیکیشن‌ها و اشغال فضای رم، هرازگاهی برای بازیابی سرعت و به‌کار گرفتن تمام قدرت گوشی به‌منظور اجرای بازی، می‌توانید از اپلیکیشن‌های نظیر Indian Game Booster بهره‌مند شوید. این برنامه با آزادسازی رم و تخلیه‌ی کش موقت گوشی، توان پردازشی گوشی را آماده‌ی اجرای بازی خواهد کرد. در این اپلیکیشن به‌طور پیش‌فرض ۴ حالت طراحی شده است و کاربر می‌تواند برمبنای نیاز خود هرحالتی را که می‌خواهد فعال کند. ازجمله قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به کنترل زنده‌ی رم، کنترل زنده‌ی فریم‌ریت‌ بر ثانیه، فراهم کردن محیطی بدون Lag و... اشاره کرد. توسعه‌دهندگان بازی یادآور شده‌اند که هیچ اطلاعاتی از کاربران جمع‌آوری نمی‌شود و حتی برای ارزیابی عملکرد، از ابزاری مثل Google Analytics نیز استفاده نمی‌شود.

 

اپلیکیشن Dr. Panda Art Class

یک اپلیکیشن آموزشی و تعاملی که در خلال بازی خلاقیت هنری را در کودکان تقویت می‌کند. این اپلیکیشن به‌نوعی بازی است که کاربر را در تعامل با محیط آموزشی کلاس هنر قرار می‌دهد و می‌تواند با گرافیک جذابی که دارد به‌راحتی کودک شما را سرگرم کند. باتوجه‌به همه‌گیری ویروس کرونا و اعمال شدن آموزش از راه دور، با نصب این برنامه می‌توانید شرایط آموزشی و هنری را برای کودکان فراهم کنید و علاوه‌بر سرگرمی جنبه‌ی آموزشی را نیز پوشش دهید. در این برنامه انواع و اقسام هنرها ازجمله آموزش عروسک‌سازی، کاردستی با کاغذ، نقاشی و... تدارک دیده شده است. ناگفته نماند زبان اپلیکیشن و توضیحات به انگلیسی است و برای آموزش کودک حتما باید به او کمک کنید.

 

اپلیکیشن Dr. Panda School

اپلیکیشنی آموزشی و تعاملی است که کاربر را به‌صورت مجازی در محیط مدرسه قرار خواهد دارد. کاربر می‌تواند با کمک این اپلیکیشن منعطف و با استفاده از قوه‌ی تخیل خود، داستان بازی را براساس هدف خود پیش ببرد و داستان جدیدی طی کند. در این بازی کاربر می‌تواند درون مدرسه به‌صورت آزادانه به هر کلاسی که می‌خواهد وارد شود. برای مثال، به کلاس هنر برود و مجسمه بسازد، در حیاط مدرسه سبزی بکارد، از حیوانات خانگی مراقبت کند یا در کلاس ریاضی حاضر شود و آموزش ببیند. کاربر می‌تواند در این اپلیکیشن نقش دانش‌آموز، معلم یا والدین را ایفا کند. به‌بیانی دیگر می‌توان گفت این اپلیکیشن یک بازی جهان باز است و کاربر می‌تواند براساس میل خود در بازی فعالیت داشته باشد.

 

اپلیکیشن Unit Converter Pro HD

اپلیکیشن Unit Converter Pro HD یک برنامه‌ی کامل برای تبدیل انواع واحدهای اندازه‌گیری به‌یکدیگر است. این برنامه ۳۰ دسته‌بندی مختلف با بیش از ۷۰۰ واحد اندازه‌گیری متفاوت درخود جای داده است تا بتواند هرچیزی را در واحدهای دیگر تبدیل کند. یکی از نقاط قوت برنامه پشتیبانی از حالت تاریک است که این روزها برای هر اپلیکیشنی ضروری به‌حساب می‌آید.

 


اپلیکیشن Find My Car - Parking Tracker

اپلیکیشن Find My Car یک اپلیکیشن کاربردی است که به‌تازگی رایگان شده است. این اپلیکیشن به کاربر امکان می‌دهد که محل پارک خودروی خود را ذخیره کند. گاهی اوقات پیداکردن خودرو در پارکینگ‌های وسیع تبدیل به کاری زمان‌بر و خسته‌کننده می‌شود و ازطریق این برنامه می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید. با کمک این برنامه حتی می‌توانید محل پارک اتومبیل‌تان را با سایر سرنشینانی که اپلیکیشن را نصب کرده‌اند، به‌اشتراک بگذارید، فاصله‌ی خود را با خودرو محاسبه کنید یا حتی برای اتمام مهلت پارک، هشدار تنظیم کنید.

سایر ویژگی‌های اپلیکیشن پولی رایگان شده‌ی Find My Car شامل ذخیره‌ی عکس یا ثبت یادداشت، قطب‌نما و.. می‌شود. نکته‌ی مهمی که در این اپلیکیشن نظر بسیاری از افراد را جلب کرده است، کاربرد آن به‌صورت آفلاین است. کاربر می‌تواند بعد از ذخیره‌ی محل پارک خودرو، اپلیکیشن را به‌طور کامل ببندد و هر زمانی‌که آن را مجددا بازکند، محل خودرو را به‌راحتی پیدا کند.

 

اپلیکیشن Ruler - Tape Measure Length

یک اپلیکیشن که با کمک واقعیت افزوده ‌در گوشی آیفون می‌تواند نقش خط‌کش را ایفا کند و کاربر قادر است با استفاده از آن فاصله‌ها و اجسام اطراف را اندازه‌گیری کند. همچنین، این برنامه امکانی می‌دهد که خط‌های متوالی را اندازه‌گیری کنید یا یک مسیر را با وقفه اندازه‌گیری کنید و درنهایت مجموع اندازه را نشان دهد. یکی از قابلیت‌های مهم این برنامه، طبقه‌بندی اندازه‌ها با کمک رنگ است تا طبقه‌بندی را برای کاربر آسان کند. ناگفته نماند برای استفاده از این اپلیکیشن باید گوشی شما حداقل نسخه‌ی iOS 13.1 را داشته باشد تا از تمام جنبه‌های این برنامه بتوانید استفاده کنید.

 

اپلیکیشن GPS Speed Pro

برنامه‌ای برای اندازه‌گیری سرعت، فاصله، زمان و موقعیت مکانی شما است؛ همچنین با کمک این برنامه می‌توانید زمان آغاز، زمان سپری‌شده، میانگین سرعت و حداکثر سرعت را مورد بررسی قرار دهید. درواقع، این برنامه یک اپلیکیشن کاربردی برای اندازه‌گیری مسیر طی‌شده با دوچرخه، خودرو یا حتی بدون هیچ وسیله‌ی نقلیه‌ای است و به‌خصوص برای افرادی که قصد دارند به‌طور مرتب ورزش‌های هوازی مثل دوچرخه‌سواری داشته باشند، کاربرد خواهد داشت. علاوه‌براین، کاربر امکان ذخیره‌کردن اطلاعات مسیر را دارد و می‌تواند بین نشانگر سرعت دیجیتال یا آنالوگ و واحدهای کیلومتربرساعت یا مایل‌برساعت انتخاب کند.

 

مجموعه آیکون Lines Square - White

مجموعه آیکونی با بیش‌از ۵٬۰۰۰ آیکون متنوع که همچنان برتعدادشان اضافه می‌شود. این آیکون‌ها با وضوح ۱۹۲×۱۹۲ طراحی شده‌اند و به‌همراه حدود ۴۰ تصویر پس‌زمینه‌ی با کیفیت دراختیار کاربر قرار می‌گیرند. طراحی این آیکون‌ها با خطوط سفید هاشورخورده انجام شده است و محیط رابط کاربری را به‌سبک مینیمال تبدیل خواهند کرد. کاربران می‌توانند درصورت نیاز برای برخی اپلیکیشن‌ها درخواست آیکون بدهند تا در به‌روزرسانی‌های بعدی بتوانند از آن استفاده کنند. برای استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون‌های سیستم‌عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher.

 

مجموعه آیکون Cuticon Round

مجموعه آیکونی با بیش‌از ۵٬۰۰۰ آیکون مختلف با رزولوشن ۱۹۲×۱۹۲ است که به‌همراه بیش‌از ۳۶ تصویر پس‌زمینه با کیفیت دردسترس کاربر قرار می‌گیرند. کاربران می‌توانند علاوه‌براین آیکون‌ها، آیکون اختصاصی خود را درخواست کنند تا در به‌روزرسانی بعدی ارائه شود. این مجموعه آیکون در لانچرهای مختلفی از جمله Nova، Apex، Solo، Next، Zero و... قابل اجرا است.

 

اپلیکیشن Shortcuts Widget

اپلیکیشنی که با نصب آن کاربر می‌تواند به تمام اپلیکیشن‌های خود در صفحه‌ی اصلی یا به‌عبارتی صفحه‌ی هوم دسترسی داشته باشد. این برنامه ویجت کاملی نمایش می‌دهد که قابلیت نمایش میان‌برهای سایر برنامه‌های نصب‌شده را دارد؛ بنابراین ازطریق ویجت این اپلیکیشن کاربر می‌تواند هر برنامه‌ای را که تمایل دارد دردسترسی سریع قرار دهد و از گشتن در صفحات مختلف برای پیدا کردن برنامه راحت شود. یکی از مشکلات کاربرانی که اپلیکیشن‌های زیادی در گوشی هوشمند خود نصب می‌کنند، موضوع دسترسی به برنامه‌ها است. این اپلیکیشن کمک می‌کند تا برنامه‌ها بدون معطلی دراختیار کاربر قرار بگیرند. ازجمله ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به پوشه‌بندی ویجت‌ها، دسته‌بندی اپلیکیشن‌ها در پوشه‌ها به‌صورت دستی، تنظیم اختصاصی هر پوشه به‌صورت جداگانه، انتخاب برچسب برای پوشه‌های و... اشاره کرد.

 

بازی Sudoku Ultimate PRO

بازی فکری سودوکو که ریشه‌ای ژاپنی دارد، اکنون در سراسر جهان تبدیل به یکی از بازی‌های سرگرم‌کننده شده است و مسابقات سطح بالایی برای این بازی برگزار می‌شود. این بازی متشکل از یک جدول ۹×۹ است که در دل آن جدول‌های ۳×۳ قرار گرفته‌اند. برای حل پازل باید در هر سطر و ستون به‌گونه‌ای اعداد را قرار دهید که اعداد ۱ تا ۹ تکرار نشوند. علاوه‌براین، در جدول‌های کوچک ۳×۳ نیز باید اعداد به‌گونه‌ای قرار داده شوند تا اعداد ۱ تا ۹ تکراری نباشند. در این بازی باید مراقب زمان باشید تا در مدت زمان تعین‌شده پازل سودوکو را حل کنید. بازی سودوکو ازطریق این اپلیکیشن در دو حالت قابل انجام است. حالت کلاسیک که شمال ۱٬۰۰۰ پازل متنوع می‌شود و دارای ۴ سطح سختی متفاوت است. ازسویی دیگر حالت نامحدود بازی به سه حالت جزئی‌تر تقسیم می‌شود که شامل بازی با جدول‌های ۶×۶، ۹×۹ و ۱۲×۱۲ می‌شوند. یکی از نکات جالب این بازی حفظ تاریخچه‌ی مراحلی است که کاربر آن‌ها را حل می‌کند.

 

اپلیکیشن Mendeleev.me

اپلیکیشن آموزشی برای علاقه‌مندان به علوم شیمی است که جدول تناوبی عناصر را با اطلاعات مفصلی درباره‌ی عناصر مختلف دراختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین در این اپلیکیشن یک آزمایشگاه مجازی نیز طراحی شده است که برخی آزمایش‌ها را به‌صورت مجازی می‌توان در آن انجام داد و نتیجه را مشاهده کرد. این برنامه از چندین زبان پشتیبانی می‌کند؛ اما متأسفانه دربین آن‌ها زبان فارسی به‌چشم نمی‌خورد. زبان‌های پشتیبانی شده شامل انگلیسی، رومانیایی، آلمانی، روسی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، ترکی، چینی و ژاپنی می‌شوند. کاربران در هر عنصر به برخی فایل‌های پی‌دی‌اف دسترسی دارند که می‌توانند با دانلود آن‌ها اطلاعات بیشتری درباره‌ی عنصر کسب کنند. این برنامه با آیفون و آیپد سازگاری دارد و حتی نسخه‌ی تحت وب آن نیز طراحی شده است که مناسب مدرسان است و تا کیفیت 8K پشتیبانی می‌کند و مدرسان می‌توانند از فیلم‌های آن برای مقاصد آموزشی بهره‌مند شوند.

 

بازی Super Tank Battle

یک بازی با گرافیک کلاسیک که حس‌وحال نوستالژیکی را به‌خصوص برای کاربران قدیمی فناوری مثل متولدین دهه‌ی ۶۰ به‌همراه خواهد داشت. این بازی کاربر را در میدان نبرد تانک‌ها قرار می‌دهد و کاربر باید متحدین خود را فرابخواند تا در نقشه‌ی بازی حرکت کنند و دشمن را ازپا درآورند. این بازی دارای ۵ سطح متفاوت از آسان به سخت است. در این بازی ۵۰۰ نقشه‌ی متنوع وجود دارد که در برخی بخش‌های آن، آیتم‌های ویژه‌ای قرار داده شده است و با به‌دست آوردن آن‌ها نیروی فوق‌العاده‌ای دراختیار کاربر قرار می‌گیرد. در هر نقشه از بازی ۲۰ تانک دشمن وجود دارد که کاربر باید از مقر خود دربرابر آن‌ها محافظت و آن‌ها را نابود کند.

 

بازی Storm Rain Sounds

یک اپلیکیشن برای استفاده در زمان مدیتیشن و یوگا است تا دستیابی به آرامش درونی را تسهیل کند. این موضوع که صداهای طبیعیت باعث آرامش می‌شوند برکسی پوشیده نیست و قرارگیری در شرایطی که حس حضور در طبیعت را مهیا می‌کند می‌توان تأثیر نسبتا مشابهی از گشت‌وگذار در طبیعت را القاء کند. یکی از نکات جالب درباره‌ی صداهای این برنامه دینامیک بودن صداها است، زیرا غالبا اپلیکیشن‌های مشابه صداهای تکراری استفاده می‌کنند؛ اما این برنامه به کاربر اجازه‌ی شخصی‌سازی صداها را می‌دهد. همچنین، گوش‌کردن به این دسته صداها پیش‌از خواب باعث می‌شود به سطوح عمیق‌تری از خواب بروید و درطول روز کم‌تر احساس خستگی کنید.

 

اپلیکیشن Reverse Video

یک اپلیکیشن برای ثبت ویدئو به‌صورت معکوس است که تمام فرایند را به‌طور خودکار انجام می‌دهد. فقط باید شروع به ضبط کنید و در هر زمان که دوست دارید، ضبط فیلم را متوقف کنید تا برنامه نتیجه‌ی ویدئو را معکوس کند. علاوه‌بر ویدئو، صدای ضبط شده نیز معکوس خواهد شد. ناگفته نماند هرچه زمان ویدئو بیشتر باشد، مدت زمان پردازش ویدئوی معکوس شده نیز طولانی‌تر خواهد شد. همچنین فیلترهای مختلفی برای ویرایش ویدئو فراهم شده است و کاربر می‌تواند ویدئوهای خود را ازطریق آن‌ها ویرایش کند. برای نصب این برنامه به iOS 13 به بالا نیاز خواهید داشت.

 

اپلیکیشن Basic Calculator Pro

یک ماشین حساب ساده اما با قابلیت‌های حرفه‌ای که دردسترس کاربران قرار گرفته است. این ماشین حساب امکان محاسبات پیچیده‌ی مهندسی را ندارد؛ اما محاسبات ریاضی عمومی را با قابلیت‌های ویژه‌ای انجام خواهد داد. برای مثال، ازجمله ویژگی‌های آن می‌توان به امکان حفظ تاریخچه‌ی محاسبات اشاره داشت که باعث می‌شود برای محاسبات طولانی کارآمد باشد. طراحی این برنامه نیز ساده است تا رابط کاربری برای افراد بدون پیچیدگی خاصی باشد و افراد بیشتری نیز بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

 

بازی Neo Monsters

یک بازی در سبک RPG است که می‌تواند ساعت‌ها کاربر را سرگرم کند. این بازی پر از هیولاهای مختلف است و کاربر باید تلاش کند آن‌ها را حبس کند، آموزش دهد و تقویت کند تا در مبارزه با سایر هیولاها موفق شوند. در این بازی می‌توانید تیم‌های چهارنفره تشکیل دهید و با یکدیگر مبارزه کنید. این بازی دارای بیش‌از ۱٬۰۰۰ مدل هیولای مختلف است که می‌توانید آن‌ها را آموزش دهید تا قدرت ماورایی خود را پیدا کنند و به‌خدمت شما درآیند. از سایر ویژگی‌های این بازی می‌توان به امکان مبارزه‌ی آنلاین اشاره داشت که به کاربر اجازه می‌دهد با سایر افراد رقابت کند.

 

بازی Cosmic Frontline AR

بازی جذابی که کاربر را به‌وسیله‌ی واقعیت افزوده در دنیای فرازمینی‌ها و بین کهکشانی غرق خواهد کرد. این بازی سبک استراتژیک دارد و کاربر باید فرماندهی نیروها را به عهده بگیرد تا در نبرد با فرازمینی‌ها پیروز شود و سفینه‌های آن‌ها را نابود کند. کاربر می‌تواند نیروهای خود را به سمت سیاره‌ها و ستاره‌های دیگر هدایت و آن‌ها را تصاحب کند. مدیریت نیروها و پیاده‌سازی استراتژی با دقت زیاد، دو نکته‌ی کلیدی برای پیروزی در میدان نبرد این بازی است. قابلیت واقعیت افزوده‌ی کهکشانی این بازی برای افرادی که تمایلی به استفاده از آن ندارند امکان غیرفعال‌شدن دارد تا در مصرف باتری نیز صرفه‌جویی شود.

 

بازی Magnet Balls Pro: Physics Puzzle

یک بازی فکری سرگرم‌کننده است که کاربر باید توسط توپی که دراختیار دارد، توپ‌های هم‌رنگ را هدف قرار دهد تا آن‌ها را منفجر کند. قانون بازی این است که توپ شلیک‌شده باید با حداقل دو توپ هم‌رنگ خود برخورد کند تا تخریب صورت بگیرد. برای کسب امتیاز بیشتر باید سعی کنید با یک هدف، توپ‌های بیشتری را هدف قرار دهید. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به جایزه‌های روزانه، استفاده از شتاب‌دهنده، سه حالت بازی مختلف، توپ‌های خاص با قابلیات‌های ویژه و... اشاره کرد.

 

اپلیکیشن Auto-rotate Control Pro

این اپلیکیشن یک ابزار کامل برای کنترل چرخش خودکار نمایشگر است که به کاربر کمک می‌کند تا تعیین کند چه اپلیکیشن‌هایی به‌محض بازشدن نمایشگر را به‌صورت خودکار بچرخانند یا از چرخش خودکار نمایشگر در زمان اجرای برخی اپلیکیشن‌ها، جلوگیری شود. این مسئله زمانی اهمیت پیدا می‌کند که به‌طور هم‌زمان از دو برنامه با زاویه نمایش متفاوت پرتره و عریض استفاده می‌کنید و جابه‌جایی بین اپلیکیشن‌ها به‌کندی انجام می‌شود. با استفاده از این برنامه می‌توانید از چرخش خودکار جلوگیری کنید و سرعت کاربری را افزایش دهید.

 

اپلیکیشن Blue Light Filter Pro

یک ابزار کاربردی برای کاهش حجم نور آبی صفحه‌نمایش است. اساس کار این اپلیکیشن بدین ترتیب است که فرایند کاهش نور آبی را با افزودن یک لایه فیلتر نیمه‌شفاف روی تصاویر به‌انجام می‌رساند تا در ساعات شب و محیط‌های کم‌نور آسیب واردشده به چشم را به حداقل برساند. حتما تاکنون از مضرات تابش نور آبی نمایشگرها و اثرات مخربی که روی مغز دارند، شنیده‌اید؛ بنابراین، برای کاهش آسیب‌های احتمالی، به‌خصوص برای افرادی که مدت زمان طولانی را با گوشی هوشمند یا صفحات نمایشی دیجیتال کار می‌کنند، این اپلیکیشن می‌تواند بسیار کارآمد باشد. از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به تنظیمات فیلتر برای نمایش رنگ‌ها، تنظیم ساعت فعال و غیرفعال شدن خودکار برنامه و ویجت اشاره کرد. یکی از نقاط قوت این برنامه امکان کنترل اپلیکیشن از منوی اعلان‌ها است که سرعت اعمال تغییرات را بسیار بالا می‌برد و کاربر می‌تواند درصروت تمایل فیلترها را غیرفعال کند.

 

اپلیکیشن Preposition Builder Master

یک اپلیکیشن آموزشی زبان انگلیسی است که بر موضوع گرامر حروف اضافه تمرکز دارد. کاربر در این اپلیکیشن که به‌گونه‌ی بازی طراحی شده است باید جملات را با انتخاب حرف اضافه‌ی صحیح تکمیل کند. هرچه در زمان کوتاه‌تری جملات بیشتری تکمیل شود، امتیاز دریافتی افزایش خواهد داشت؛ بنابراین اگر حرف اضافه اشتباهی انتخاب شود، با افزایش زمان جریمه درنظر گرفته می‌شود. این بازی برای افزایش تسلط زبان‌آموزان به گرامر حروف اضافه طراحی شده است.

 

اپلیکیشن Photo Power Tools

یک برنامه‌ی کامل ویرایش عکس با فیلترهای جدید و جذاب که به‌گفته‌ی توسعه‌دهنده عکس‌های ویرایش‌شده توسط این برنامه بسیار متفاوت‌تر از سایر برنامه‌های ویرایش عکسی است که تاکنون استفاده کرده‌اید. ازجمله ویژگی‌های شاخص این اپلیکیشن می‌توان به بهینه‌ساز دینامیک اشاره کرد که جزئیات بسیار عمیقی از عکس را به‌نمایش درخواهد آورد یا مجموعه فیلترهای بهبود رنگ‌ها که تجربه‌ی جدیدی از ویرایش عکس را برای شما به‌همراه خواهد داشت.

 

اپلیکیشن Adblock Pro for Safari

یک ابزار کاربردی برای وب‌گردی با خاطری آسوده و بدون تبلیغات مزاحم است. این اپلیکیشن درواقع افزونه‌ای است که روی سافاری نصب می‌شود و مانع از نمایش تبلیغات مزاحم خواهد شد. علاوه‌بر جلوگیری از تبلیغات، این اپلیکیشن باعث کاهش در مصرف داده خواهد شد. ازجمله کاربردهای این برنامه برای جلوگیری از تبلیغات می‌توان به عدم نمایش بنرهای تبلیغاتی، جلوگیری از پخش ویدئوهای تبلیغاتی، تشخیص دکمه‌های x جعلی که منجر به بازشدن تبلیغات بیشتر می‌شود، جلوگیری از تبلیغات درون ویدئوهای یوتیوب و.... اشاره کرد. این اپلیکیشن با بهینه‌سازی میزان داده‌ها برای بارگذاری صفحات وب، علاوه‌بر صرفه‌جویی، موجب افزایش سرعت بارگذاری می‌شود. ناگفته نماند با اینکه نصب اپلیکیشن برای مدتی رایگان شده است؛ اما همچنان بخشی از ویژگی‌های برنامه ازطریق پرداخت درون‌برنامه‌ای دردسترس کاربر قرار می‌گیرند. همچنین، یکی از نکات جذاب درباره‌ی این برنامه سازگاری آن با مک، آیپد و آیفون اپل است.

 

اپلیکیشن GPS Navigation & Maps

یک اپلیکیشن مسیریابی که می‌تواند جایگزین مناسبی برای سایر اپلیکیشن‌های مسیریابی باشد. در این برنامه با دانلود نقشه‌ها قادر خواهید بود بدون اتصال به اینترنت مسیریابی را به‌صورت آفلاین انجام دهید و موقعیت مکانی خود را در نقشه پیدا کنید. دستیار صوتی اپلیکیشن به شما کمک می‌کند در زمان رانندگی نیز بتوانید از هدایت اپلیکیشن بهره‌مند شوید. این اپلیکیشن نقشه‌های جذاب سه‌بعدی دارد و رابط کاربری آن با ظرافت خاصی طراحی شده است. همچنین، نقشه‌های این برنامه، دوربین‌های کنترل سرعت را نیز نشان می‌دهند.

 

اپلیکیشن Captions-IG: Fonts & Spaces

این اپلیکیشن ابزاری برای ساخت استوری حرفه‌ای در اینستاگرام است که برای مدت محدودی رایگان شده و کاربران می‌توانند آن را روی گوشی آیفون یا تبلت آیپد خود نصب کنند. علاوه‌بر ویرایش متن‌های استوری و استفاده از گزینه‌های مختلف مثل ایتالیک یا بولد کردن متن، با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به‌راحتی پاراگراف‌های کپشن را جدا کنید و جلوه‌ی بهتری به پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام خود بدهید. برای اشتراک‌گذاری در اینستاگرام روی Save بزنید و سپس اشتراک‌گذاری روی اینستاگرام را انتخاب کنید تا متن شما به‌همراه تغییراتی که اعمال کرده‌اید روی اینستاگرام قرار بگیرد.

 

اپلیکیشن CardioBot - Heart Rate Tracker

اپلیکیشنی که به‌طور روزانه از ضربان قلب کاربر گزارش تنظیم می‌کند. البته، برای بهره‌مندی از امکانات کامل این اپلیکیشن باید اپل واچ داشته باشید و این برنامه را روی آیفون یا آیپاد تاچ خود نصب کنید. ساعت‌های هوشمند اپل در طول روز هر ۴ دقیقه یک‌بار ضربان قلب کاربر را اندازه‌گیری می‌کنند؛ بنابراین اپلیکیشن پیش‌رو داده‌ها را در یک گزارش طبقه‌بندی شده جمع‌آوری می‌کند تا در استفاده‌های بعدی دردسترس کاربر قرار بگیرد. گزارشی که این اپلیکیشن ثبت می‌کند می‌تواند به شما کمک کند از سبک زندگی و میزان تحرکات خود بیشتر مطلع شوید و درصورت نیاز با مشورت پزشک تغییراتی را ایجاد کنید. این برنامه برای ارائه‌ی گزارش کاربردی‌تر میزان کاهش و افزایش و میزان طبیعی ضربان قلب رابه صورت طبقه بندی شده و با رنگ‌های مختلف نشان می‌دهد.

 

نظرات کاربران
  • نام کاربری

    آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی

    • نام کاربری

      آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی

نظر خود را با ما در میان بگذارید