سنسور HERO 25K لاجیتک، دقت «کمتر از میکرون» برای ماوس ارائه می‌دهد

۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

لاجیتک G (زیرمجموعه‌ی لاجیتک) از به‌روزرسانی حسگر اپتیکال HERO که در ماوس‌های گیمینگ رد‌ه‌بالایش به‌کار رفته است خبر می‌دهد. به‌لطف به‌روزرسانی جدید، HERO می‌تواند حرکات را تا دقت کمتر از میکرون هم اندازه بگیرد.


هرچه زمان می‌گذرد شرکت‌های تولیدکننده‌ی مانیتور، از پنل‌هایی استفاده می‌کنند که وضوح تصویر بسیار بالاتری دارند؛ بنابراین منطقی است که تولیدکنندگان تجهیزات گیمینگ نظیر ماوس سراغ تولید ماوس‌هایی بروند که دقت بالاتری نسبت‌به نسل قبل ارائه می‌دهند. حداقل، این چیزی است که بازاریابان در پی القای آن به ذهن کاربران هستند.

لاجیتک جی (Logitech G)، از زیرمجموعه‌های لاجیتک، در همین راستا تلاش کرده است فناوری حسگر ماوس‌های رده‌بالای گیمینگ خود را پیشرفته‌تر کند تا حسگر HERO (مخفف High Efficiency Rated Optical) بتواند برای نخستین بار در تاریخ، حرکات ماوس را تا دقت کمتر از میکرون اندازه بگیرد؛ بدین ترتیب لاجیتک اعلام می‌کند حسگر HERO موس‌های گیمینگش دارای حداکثر DPI (نقطه‌ در هر اینچ یا وضوح) ۲۵٬۰۰۰ است. 

خبر بهتر این است که دارندگان برخی از مدل‌های جدید ماوس‌های گیمینگ رده‌بالای لاجیتک، دقت حداکثر ۲۵٬۰۰۰DPI را به‌رایگان ازطریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت می‌کنند که اتفاق فوق‌العاده‌ای است. آن‌طور که رسانه‌ی اسلش‌گیر می‌نویسد، لاجیتک تصمیم گرفته امکان به‌روزرسانی نرم‌افزاری حسگر HERO شماری از مدل‌های پیشین را غیرممکن کند، اما مدل‌های جدیدتر با نسخه‌ی بهتر حسگر HERO که شامل Pro و G903 HERO و G502 Lightspeed و Pro Wireless و G703 HERO و G604 و G502 HERO و G403 HERO می‌شوند، توانایی دریافت به‌روزرسانی نرم‌افزاری را به‌منظور تقویت حسگر خود دارند.


به‌روزرسانی جدید حسگر HERO ازطریق نرم‌افزار کنترلی G Hub لاجیتک دردسترس علاقه‌مندان قرار دارد. طبق ادعای لاجیتک، حسگر HERO بدون اینکه دچار هیچ‌گونه مشکل خاصی شود، به وضوح بسیار بالا دست پیدا می‌کند و تجربه‌ی لذت‌بخشی برای کاربران به‌همراه می‌آورد. بالا رفتن دقت ماوس گیمینگ لاجیتک درنهایت باعث می‌شود گیمر در بازی‌های شوتر، به‌شکلی بسیار دقیق‌تر نشانه‌گیری کند.

لاجیتک حسگر HERO را نخستین بار سال ۲۰۱۶ معرفی کرد و دو سال بعد یعنی در ۲۰۱۸ به‌همراه عرضه‌ی ماوس بی‌سیم G PRO، شاهد انتشار نخستین به‌روزرسانی به‌منظور بالا بردن دقت حسگر بودیم. بدین ترتیب به‌روزرسانی جدید HERO، دومین به‌روزرسانی آن به‌حساب می‌آید و حداکثر DPI آن را از ۱۶٬۰۰۰ به ۲۵٬۰۰۰ می‌رساند تا نام جدید حسگر، HERO 25K انتخاب شود. 

نظرات کاربران
  • نام کاربری

    آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی

    • نام کاربری

      آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی

نظر خود را با ما در میان بگذارید