خودنمایی نمایشگر جذاب ال جی وینگ در ویدئوهای نگاه نزدیک

۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

به‌تازگی، چند ویدئو Hands on از گوشی ال‌جی وینگ منتشر شده است که اطلاعات تازه‌ای دراختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.


در چند ماه گذشته، محصولات جدیدی از شرکت‌های مختلف با طراحی نمایشگرهای بسیار خلاقانه مشاهده کرده‌ایم. از مدل قدیمی‌تر نمایشگر منعطف گلکسی Z فولد سامسونگ گرفته تا صفحه‌نمایش دوگانه سرفیس دوئو، همگی طراحی جدیدی در این بخش به‌نمایش گذاشته‌اند. دراین‌میان، ال‌‌جی نیز به‌تازگی گوشی هوشمندی رونمایی کرده که در طراحی نمایشگر آن قدمی بزرگ‌ برداشته است. گوشی هوشمند جدید ال‌ جی وینگ (Wing) نامیده می‌شود و از نمایشگر ثانویه‌ی چرخان بهره می‌برد.

هنگامی‌که نمایشگر ثانویه این گوشی هوشمند ۹۰ درجه می‌چرخد، صفحه‌نمایشی افقی در بالای دستگاه قرار می‌گیرد. نمایشگر فوقانی بسیار نازک‌تر از نیمه‌ی عقب گوشی است. صفحه‌نمایش بالایی ۶/۸ اینچی اولد با رزولوشن ۲۴۶۰ در ۱۰۸۰ است.

 

ال‌جی برای مدیریت بهتر هر دو نمایشگر از رابط کاربری خاصی استفاده می‌کند. وقتی نمایشگر اصلی را می‌چرخانید، برنامه‌های متعددی به شما نشان داده می‌شوند که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. حتی کاربر می‌تواند نرم‌افزارهایی که در این بخش نشان داده می‌شود، شخصی‌سازی و آن‌ها را با برنامه‌هایی جابه‌جا کند که بیشتر از بقیه به آن‌ها نیاز دارد. ال‌جی حتی حالتی را به دستگاه جدیدش اضافه کرده است که با آن کاربر می‌تواند هم‌زمان دو برنامه را باز کند که یکی از آن‌ها در نمایشگر اصلی و دیگری در صفحه‌نمایش ثانویه نشان داده می‌شود.

 

بعضی از برنامه‌هایی که با حالت خاص این دستگاه سازگار هستند، می‌توانند تجربه‌ی کاربری جدید و ویژه‌ای ارائه دهند. برای مثال، هنگام استفاده از نرم‌افزار یوتیوب می‌توان هم‌زمان به بخش کنترل این برنامه دسترسی داشت یا هنگام فیلم‌برداری نمایشگر کوچک‌تر به مکانی برای قرارگیری دکمه‌های کنترل دوربین تبدیل می‌شود و نمایشگر بزرگ‌تر تصویر در حال ضبط را به‌نمایش می‌گذارد.


تاکنون، چند ویدئو Hands on از گوشی ال ‌جی وینگ منتشر شده است که ما را بیشتر با این دستگاه آشنا می‌کند. این ویدئوها سعی می‌کند با نشان‌دادن بخش‌های مختلف این دستگاه جدید، از امکانات و توانایی‌های آن در دنیای واقعی پرده‌برداری کند. چند ویدئو Hands on مختلف در این خبر قرار داده شده است که هرکدام از آن‌ها می‌تواند اطلاعات کاربران درباره‌ی ال‌جی وینگ را افزایش دهد.

در یکی از این ویدئوها، قابلیت بسیار جالبی به‌نمایش درآمده است. هنگامی‌که نمایشگر ثانویه در حالت ۹۰ درجه قرار دارد، می‌توان ال‌جی وینگ را چرخاند. با این کار، نرم‌افزارهای در‌حال‌اجرا نیز خود را با شرایط دستگاه سازگار می‌کنند.

نظرات کاربران
  • نام کاربری

    آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی

    • نام کاربری

      آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی

نظر خود را با ما در میان بگذارید