مؤسس تلگرام علت اختلال در این پیام‌رسان را مشکلات سخت‌افزاری اعلام کرد

۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

تلگرام در روزهای اخیر در برخی مناطق دچار اختلال شده بود و شب گذشته به مدت تقریباً یک ساعت در اروپا از دسترس خارج شد. حال مؤسس این پیام رسان علت اختلال را اعلام کرده است.


«پاول دورف»، مؤسس تلگرام در کانال شخصی خود دلیل اختلال اخیر تلگرام را مشکلات سخت افزاری اعلام کرد. به خاطر اختلالی که در این پیام رسان به وجود آمده بود، برخی از کاربران نمی‌توانستند وارد تلگرام شوند یا از برنامه خارج می‌شدند و امکان دسترسی به کانال‌ها از بین رفته بود. این پیام‌رسان شب گذشته به مدت تقریباً یک ساعت برای کاربران اروپایی قطع شد.

دورف به خاطر بروز اختلال در تلگرام از کاربران عذرخواهی کرد و گفت این پیام رسان محبوب حالا به طور ۱۰۰ درصد در دسترس است. وی افزود او و کارکنان تلگرام به خوبی می‌دانند که برقراری ارتباط شبانه روزی برای کاربران تلگرام چقدر حائز اهمیت است و از بروزرسانی نسخه iOS خبر داد:

«شب گذشته تلگرام به خاطر مشکلات سخت افزاری تقریباً یک ساعت در اروپا قطع شد. برخی از کاربران iOS که در این مدت تلاش کردند از تلگرام استفاده کنند ممکن است از برنامه خارج شده و متأسفانه دوباره وارد آن شده باشند. ما اپلیکیشن iOS را حذف کردیم و نسخه اصلاح شده و بروز شده آن را به زودی در اپ استور منتشر می‌کنیم. ما همچنین در حال بهینه‌سازی شبکه نرم افزاری تلگرام هستیم تا از اتفاقات مشابه در آینده جلوگیری کنیم.»

دورف افزود هر هفته دست‌کم ۱۰ میلیون کاربر جدید در تلگرام ثبت نام می‌کنند و این شرکت به طور مداوم در حال گسترش ظرفیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری است.

نظرات کاربران
  • نام کاربری

    آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی

    • نام کاربری

      آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی

نظر خود را با ما در میان بگذارید