به‌اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش در به‌روزرسانی جدید گوگل Duo

۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

گوگل رسما ویژگی به‌اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش در تماس ویدئویی را به گوگل Duo اضافه کرد.


گوگل اعلام کرد که ویژگی به‌اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش در تماس‌های ویدئویی را دراختیار کاربران قرار داده است. با این به‌روزرسانی جدید دیگر لازم نیست در زمان تماس ویدئویی از اپلیکیشنی دیگر برای به‌اشتراک‌گذاشتن صفحه‌نمایش استفاده کنید. گوگل قبلا اعلام کرده بود که قصد دارد ویژگی‌های جدیدی به Duo اضافه کند.


قبلا شایعه شده بود که ویژگی به‌اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش ماه سپتامبر به این اپلیکیشن اضافه می‌شود؛ اما گوگل این ویژگی را همین چند روز پیش دراختیار کاربران قرار داد. به‌گفته‌ی گوگل، با این ویژگی جدید می‌توان زمان بیشتری را با دوستان و اعضای خانواده گذراند و می‌توان عکس‌ها و ویدئوهای مختلف را در زمان تماس تصویری به همه نشان داد.


به‌اشتراک‌گذاشتن صفحه‌نمایش کار بسیار راحتی است و تنها با لمس دکمه‌ی مدنظر در زمان تماس تصویری، می‌توانید صفحه‌نمایش را با سایر افراد به‌اشتراک بگذارید. باید حواستان را جمع کنید که روی صفحه‌نمایش اطلاعات مهمی نداشته باشید.

ناگفته نماند هرکسی می‌تواند از اطلاعات شما سوءاستفاده کند؛ به‌همین‌دلیل، در زمانی‌که صفحه‌نمایش را به‌اشتراک می‌گذارید، پیام هشداری نشان داده می‌شود. این پیام به کاربران خواهد گفت که از اطلاعاتشان محافظت کنند. در زمانی‌که صفحه‌نمایش را به‌اشتراک می‌گذارید، امکان دیدن سایر افراد را نخواهید داشت و تنها با صدا می‌توانید با آن‌ها در ارتباط باشید.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که این ویژگی هنوز دراختیار همه‌ی کاربران گوگل Duo قرار نگرفته است؛ اما در ابتدا کاربران اندروید آن را دریافت خواهند کرد. گوگل اعلام کرد که اپلیکیشن Phone که قبلا تنها دراختیار گوشی‌های پیکسل بود، برای سایر گوشی‌های اندرویدی هم عرضه شده است؛ البته برای تجربه‌ی این اپلیکیشن باید اندروید ۹ یا جدیدتر داشته باشید.

نظرات کاربران
  • نام کاربری

    آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی

    • نام کاربری

      آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی

نظر خود را با ما در میان بگذارید