آمار دانلود اپلیکیشن در گوگل پلی در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰ به ۲۸ میلیارد عدد رسید

۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

آمار دانلود اپلیکیشن‌های مختلف در گوگل پلی، در بازه زمانی سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰ تقریبا سه برابر بیشتر از آمار ارائه‌شده اپ استور بوده است.


بازه زمانی سه‌ماهه سال ۲۰۲۰ به پایان رسید و درنتیجه شاهد انتشار آمار و اطلاعات جالبی در زمینه‌های مختلف هستیم. گزارش‌ها نشان می‌دهد از ۱ جولای (۱۱ تیر) تا ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) آمار استفاده از گوشی‌ هوشمند نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته میلادی، در حدود یک‌چهارم افزایش یافته است.

آمار منتشرشده تنها به زمان استفاده از گوشی‌ هوشمند نمی‌پردازد؛ بلکه مشخص می‌کند که در بازه زمانی سه‌ماهه سال ۲۰۲۰ بیش از ۲۸/۳ میلیارد بار اپلیکیشن از گوگل پلی دانلود شده است. در مقایسه با آمار تعداد دفعات دانلود از گوگل پلی در سه‌ماهه سال ۲۰۱۹، می‌توان مشاهده کرد که چنین آماری در بازه زمانی مشابه در سال ۲۰۲۰ رشد ۳۱ درصدی به‌همراه دارد.

گزارش تنها به مقایسه نتایج آمار امسال با سال گذشته میلادی نمی‌پردازد و مشخص می‌سازد که در بازه زمانی سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰ بیش از ۳ برابر بیشتر از اپ استور، اپلیکیشن از گوگل پلی دانلود شده است. درواقع گزارش نشان می‌دهد که آمار دانلود اپلیکیشن از اپ استور در بازه زمانی ذکرشده به ۸/۲ میلیارد بار می‌رسد.

 

از آغاز سال ۲۰۲۰ تاکنون بیش از ۸۰/۶ میلیارد بار اپلیکیشن از گوگل پلی دانلود شده است؛ درحالی‌که آمار دانلود از اپ استور از زمان آغاز سال ۲۰۲۰ تاکنون، به ۲۶/۶ میلیارد اپلیکیشن می‌رسد. در این بین آمار تنوع اپلیکیشن‌های دو فروشگاه بزرگ گوگل پلی و اپ استور نیز در نوع خود جالب به‌نظر می‌رسد.


درحالی‌که اپ استور متشکل از ۱/۸۲ میلیون اپلیکیشن مختلف ازجمله اپلیکیشن‌های رایگان و پولی می‌شود، گوگل پلی میزبان ۲/۷ میلیون اپلیکیشن شده است. درحال‌حاضر بیشترین میزان دانلود در گوگل پلی به اپلیکیشن‌های مخصوص بازی موبایل تعلق دارد و ۱۳/۴۹ درصد از مجموع کل دانلودها را پوشش می‌دهد. در جایگاه بعدی اپلیکیشن‌های آموزشی با سهم ۹/۱۱ درصدی و اپلیکیشن‌های مخصوص کسب‌و‌کار با سهم ۶/۹۵ درصدی قرار دارند.

نظرات کاربران
  • نام کاربری

    آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی

    • نام کاربری

      آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی

نظر خود را با ما در میان بگذارید