جدیدترین گزارش Speedtest: سرعت اینترنت در ایران بهبود داشته است

۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

اسپیدتست جدیدترین گزارش خود برای سرعت اینترنت موبایل و ثابت در کشورهای مختلف برای ماه آگوست را منتشر کرده که از افزایش سرعت اینترنت در ایران خبر می‌دهد.


اسپیدتست به صورت ماهانه گزارشی برای سرعت اینترنت در جهان منتشر می‌کند که در آن سرعت اینترنت ثابت و موبایل کشورهای مختلف به چشم می‌خورد. در جدیدترین گزارش Speedtest برای چندمین ماه متوالی شاهد افزایش میانگین سرعت اینترنت ثابت در جهان هستیم. سرعت اینترنت ثابت در جهان در آگوست به ۸۴.۳۳ مگابیت بر ثانیه رسیده است.

 

در حالی که در ماه ژوئیه میانگین سرعت اینترنت موبایل در جهان نسبت به ماه ژوئن کاهش پیدا کرده بود، دوباره شاهد افزایش آن در ماه آگوست هستیم. میانگین سرعت اینترنت موبایل در جهان در ماه آگوست به ۳۴.۸۲ مگابیت بر ثانیه رسیده است.

در ماه گذشته میلادی سرعت اینترنت در ایران بهبود داشته که این بهبود هم مربوط به اینترنت موبایل و هم اینترنت ثابت می‌شود. میانگین سرعت اینترنت ثابت در ایران در ماه آگوست به ۲۰.۵۸ مگابیت بر ثانیه رسیده که افزایش بالایی را نسبت به ماه ژوئیه، ۱۸.۱۴ مگابیت بر ثانیه از خود نشان می‌دهد. در این ماه سرعت آپلود برابر ۱۳.۱۸ مگابیت بر ثانیه بوده و ایران با ۵ رتبه صعود، در رتبه ۱۱۹ فهرست به چشم می‌خورد.

در ماه آگوست سنگاپور و هنگ کنگ با حفظ رتبه خود، به ترتیب سریعترین اینترنت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و آن‌ها به اینترنت با سرعت ۲۱۸.۰۷ و ۲۰۵.۶۹ مگابیت بر ثانیه دسترسی داشته‌اند. رومانی با ۲ پله صعود و سرعت ۱۷۵.۳۹ مگابیت بر ثانیه در رتبه سوم قرار گرفته و تایلند با یک رتبه سقوط در رتبه چهارم به چشم می‌خورد. سوئیس با یک رتبه صعود و میانگین سرعت ۱۷۰.۶۷ مگابیت بر ثانیه خود را در جمع پنج کشور برتر جا کرده است.

 

سرعت اینترنت موبایل در ایران در ماه گذشته میلادی با افزایش به میانگین ۲۷.۹۱ مگابیت بر ثانیه رسیده که با دو رتبه صعود، آن را در رتبه ۷۱ جدول قرار می‌دهد. میانگین سرعت آپلود در این بازه زمانی برابر ۱۱.۸۵ مگابیت بر ثانیه بوده است.

در ماه آگوست کره جنوبی با یک پله صعود توانسته سریعترین اینترنت موبایل را با میانگین سرعت ۱۱۳.۰۱ مگابیت بر ثانیه ارائه کند. در رتبه دوم چین با میانگین سرعت ۱۱۱.۲۶ مگابیت بر ثانیه به چشم می‌خورد. امارات متحده عربی که ماه گذشته میلادی با میانگین سرعت ۱۱۰.۹۰ مگابیت بر ثانیه در صدر قرار داشت، با وجود افزایش سرعت به ۱۱۱.۱۳ مگابیت بر ثانیه به رتبه سوم جدول سقوط کرده است.

در رتبه‌های چهارم و پنجم به ترتیب قطر و عربستان سعودی با میانگین سرعت ۸۸.۰۷ و ۷۷.۵۵ مگابیت بر ثانیه به چشم می‌خورند. در این میان نروژ با صعود سه پله‌ای و با سرعت ۷۴.۳۴ مگابیت بر ثانیه در رتبه هفتم قرار گرفته است.

نظرات کاربران
  • نام کاربری

    آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی

    • نام کاربری

      آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی

نظر خود را با ما در میان بگذارید