API فیسبوک برای مسنجر و اینستاگرام عرضه شد

۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

بعد از اینکه امکان ارتباط اینستاگرام و مسنجر فیسبوک فراهم شد، حالا API جدیدی دراختیار کسب‌وکارها قرار گرفته است تا بتوانند به‌راحتی با کاربران فیسبوک و اینستاگرام خود در ارتباط باشند.


قبل از امروز کسب‌وکارها برای ارتباط با مشتری‌های خود باید از اینستاگرام یا فیسبوک مسنجر استفاده می‌کردند. با این API جدید، کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک می‌توانند به‌وسیله یک پیام‌رسان داخلی به پیام‌های داخل اینستاگرام و فیسبوک مسنجر دسترسی داشته باشند.

کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند با استفاده از این API و ویژگی‌هایی که به آن نیاز دارند، پیام‌رسان مخصوص خود را تولید کنند تا بتوانند تجربه بهتری به مشتری‌ها منتقل کنند.


به‌طور مثال، شرکت‌هایی که CRM مخصوص خود دارند، می‌توانند به‌واسطه این API با مشتری‌های خود در ارتباط باشند. براساس گفته‌های فیسبوک، تعامل کسب‌وکارها با اینستاگرام و فیسبوک مسنجر در مقایسه با سال گذشته ۴۰ درصد بیشتر شده است. با عرضه این API جدید فیسبوک یک ویژگی جدید هم برای اینستاگرام معرفی کرده است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد بلافاصله بتوانند به سؤالات مشترکی که کاربران می‌پرسند جواب بدهند. این ویژگی درحال ‌حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارد و به‌زودی دراختیار کاربران قرار می‌گیرد. گفته شده است این ویژگی باعث می‌شود تعامل کسب‌وکارها با مخاطب خود ۵۵ درصد سریع‌تر شود و بهبود پیدا کند.

 

فیسبوک اعلام کرده است که به‌روزرسانی API مسنجر فعلا در مرحله آزمایشی قرار دارد و شرکت‌هایی مانند آدیداس، آمارو، گلوسیر، H&M، مگزین‌لویزا، مایکل کورس، نارس، سفورا و تک‌استایل فشن گروپ از آن استفاده می‌کنند. تعامل بین اپلیکیشن‌ها یکی از جدیدترین و کلیدی‌ترین به‌روزرسانی‌های جدید فیسبوک است.


اکنون پیام کاربران با توجه ‌به پلتفرمی که کسب‌وکارها انتخاب کرده‌اند، روی اینستاگرام و فیسبوک مسنجر نشان داده می‌شود. فیسبوک گفته است بالاخره ارتباط بین اپلیکیشن‌ها با به‌روزرسانی دراختیار کسب‌وکارها قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران
  • نام کاربری

    آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی

    • نام کاربری

      آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی آموزش ایجاد طرح گرافیکی سایت در فتوشاپ ، تبدیل طرح گرافیکی به قالب وردپرسی و ووکامرسی

نظر خود را با ما در میان بگذارید